Pracownik ds. obsługi klienta

LeasingTeam Professional
Warszawa, MZ
Polska

Kategoria
Gałąź Gospodarki
Pozostałe branże usług niematerialnych
Typ zatrudnienia
Umowa Zlecenia
Harmonogram pracy
Pełny etat
Podróże
Praca w miejscu zatrudnienia

Opis pracy

 

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.


W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www: https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen


Aktualnie dla jednego z naszych klientów - firmy posiadającej platformę ze sprzedażą pojazdów po szkodach, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Pracownik ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

         Obowiązki: 
  • Obsługa telefoniczna i mailowa,
  • Weryfikacja i analiza dokumentów niezbędnych do realizacji sprawy,
  • Współpraca z oddziałami firmy,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
  • Raportowanie wyników pracy.

    Oferujemy:
  • Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w ramie czasowej 8-17,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
  • Przewidywane premie,
  • Praca w trybie hybrydowym,
  • Lokalizacja biura: Warszawa - Włochy
  • Zatrudnienie od zaraz!

Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.


Wymagania do pracy
Doświadczenie w call-center będzie dodatkowym atutem ale nie jest wymagane,
Mile widziany status studenta,
Komunikatywność i sumienność,
Umiejętność działania pod presją czasu,
Chęć dążenia do zmian i optymalizacji procesów,
Zdolność i motywacja do uczenia się nowych rzeczy.
Pracodawca